Szosa

Suzuki GS500E 2005r


A tak na dobrą sprawę to tylko GS500 bo to Hiszpan i z 2004 bo tak mówi VIN, a nie data pierwszej rejestracji w kraju. ;)


Stan obecny

Moja Suzi:

Rok produkcji: 2004
Data pierwszej rejestracji: 2005
Kraj pochodzenia (produkcji): Hiszpania
Kupiona w polskim salonie Rider w Krakowie.

Jestem 2 właścicielem.

Moje zmiany:

- Akcesoryjne końcówki kierownicy (nie ciężarki - muszę wrócić do ciężarków)
- Gmole Heed
- Regulowane klamki sprzęgła/hamulca
- Odblaskowe paski na koła

Aktualnie na oponach Pirelli Angel City GT

Ogólne dane techniczne (źródło):

Pojemność : 487 ccm
Silnik : 4 – ro suwowy, rzędowy
Rozrząd : DOHC
Cylindry : 2
Zawory : 2 / cylinder
Luz zaworowy (ssący i wydechowy) : 0,03 – 0,08 mm (na zimno)
Stopień sprężania : 9
PS / kW / przy obr/min : 46 / 34 ; 34 / 25 – 9000
Moment obrotowy Nm przy obr / min : 39 – 7800
Wolne obroty : 1100 – 1300 rpm
Gaźnik, średnica gardzieli : 2 x Mikuni BST 33
Ciśnienie przód / opona : 230 kPa / 110/70 – 17
Ciśnienie tył / opona : 250 kPa / 130/70 – 17
Świece zapłonowe : NGK DPR8EA-9
alternatywnie : CHAMPION RA4HC
Odstęp elektrody : 0,8 – 0,9 mm
Rama : dwururowa stalowa
Przednie zawieszenie : teleskopowe
Rury nośne przedniego zawieszenia : 37 mm
Tylnie zawieszenie : wahacz wleczony
Olej w teleskopie przednim : 282 ccm SAE 10W
Olej bez filtra : 2,7 litra 10W40
Olej z filtrem : 2,9 litra 10W40
Filtr oleju : WIX 24931
Płyn hamulcowy : DOT 4
Paliwo : benzyna bezołowiowa 95
Pojemność zbiornika paliwa : 17 litrów
Chłodzenie : powietrze
Masa własna : 183 kg
Dopuszczalna masa całkowita : 383 kg
Ilość biegów : 6
Starter : elektryczny
Hamulce : tarczowe
Akumulator : 12V 11Ah
Przyspieszenie 0 – 100 km/h : 6,1 sek
Prędkość maksymalna : 175 km/h
Średnie zużycie paliwa : 4,5 litra / 100 km
Minimalne zużycie paliwa : 3,8 litra / 100 km
Maksymalne zużycie paliwa : 4,8 litra / 100 km

Wymiary i masa

Całkowita: długość 208 cm
szerokość 75 cm
wysokość 105 cm
Rozstaw osi kół 141 cm
Prześwit 15,5 cm
Wysokość siedzenia 79 cm
Masa (w stanie suchym) 169 kg

Silnik

Typ czterosuw chłodzony powietrzem
Rozrząd DOHC
Luz zaworowy 0,03 – 0,08 mm
Liczba cylindrów 2
Tłok 74 mm
Suw 56,6 mm
Pojemność skokowa 486,7 cm3
Kompresja 9,0 : 1
Gaźnik MIKUNI BST 33,
podwójny
Filtr powietrza włókna poliestrowe
Rozrusznik elektryczny
System smarowania mokra miska olejowa

Przeniesienie napędu

Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Napęd 6 – biegów
Układ biegów 1 – w dół, 5 – do góry
Przełożenia
bieg 1 2,461
bieg 2 1,777
bieg 3 1,380
bieg 4 1,125
bieg 5 0,961
bieg 6 0,851
Łańcuch napędowy DAIDO D.I.D. 520vs2( 110 ogniw )

Podwozie

Przednie zawieszenie teleskopowe z tłumieniem
olejowym
Tylne zawieszenie sprężynowe z tłumieniem
olejowym (7 ustawień)
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Skok tylnego zawieszenia 115 mm
Kąt skrętu 35 stopni
Promień skrętu 2,71 m
Przedni hamulec tarczowy
Tylny hamulec tarczowy
Przednia opona 110/70 – 17 54H
Tylna opona 130/70 – 17 62H


Pojemność zbiornika paliwa
łącznie z rezerwą 17 litrów
rezerwa 3,4 litra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz